zaterdag 20 april 2019

Rood

Ik zag afgelopen week in de etalages van verschillende winkels en ook in sommige gekregen tijdschriften van die leuke vrolijke kleuren in de mode. Rood, wit en blauw. Ik had er zin in, keek in mijn kast, maar het enige rood dat ik zag waren truien van katoen en van wol. Niets passends voor het zomergevoel. O ja en een paar schoenen die ik vorig jaar in de uitverkoop had gekocht, van die leuke instappertjes. Ik had ze fantastisch gevonden en ik wist nog exact waarom ik er op was gevallen.
Ze zien er nog als nieuw uit, waarom was dat ook alweer?

Met de beste zin kocht ik in een van de winkels een leuke hippe blouse, compleet volgens de laatste mode in die mooie opgewekte kleuren. Ik combineerde dat thuis met een beige broek en de rode instappertjes. Föhnde mijn haar, deed mijn best om niet teveel en niet te weinig make-up op te doen, maar wel die leuke rode lippenstift. Hele dag blij rondgelopen om aan het einde van de dag erachter te komen waarom je die schoenen vorig jaar niet zo vaak aan had gedaan en ze er nog zo nieuw uitzagen.....een hele grote - uiteraard rode- blaar op mijn hak! (zucht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten