woensdag 31 december 2014

Vooruitblik

Hoewel ik heus wel weet wat ik al voor volgend jaar op het programma heb, blijft het leuk om aan het einde van het jaar er even stil te staan bij wat er aankomend jaar allemaal op ons te wachten staat.
Het zijn geen voornemens, maar echt dingen waarvan ik weet dat ze gaan gebeuren.

Wat er nu in me op komt:

Een reünie met de familie van mijn vaderskant op Tweede Paasdag
Het dubbele verjaardagsfeest van mijn vader en zijn vrouw
Een vakantie naar Noorwegen
Een hond die zindelijk is :-)
Een afgeronde opleiding copywriting
De kinderen die hun zwemdiploma behalen
De trap die eindelijk is bekleed
Het terras in de tuin echt af en er lekker genieten van het zonnetje
Lekkere groenten uit eigen tuin

En de losse dingen, wat wil zeggen: zonder datum:

In de Lente samen met de kinderen verse brandnetelsoep maken
Veel wandelen in het Grenspark Kalmthoutse Heide
Een aantal steden bezoeken met de kinderen ( Iedereen verzint er één)
Nieuwe fietsroutes uitproberen
Oefenen met de tent
Met de hond op puppycursus
Schetsen
Turks koken

Heerlijk! Ik kijk uit naar 2015 en wens een ieder een goede jaarwisseling en een voorspoedig, gelukkig en gezond Nieuwjaar toe!






3 opmerkingen: