dinsdag 2 september 2014

Leuk zero-waste initiatief in Antwerpen!

Aankomend weekend zijn er veel open dagen van opleidingen. Omdat ik wat vakken wil volgen in Antwerpen ga ik daar eens kijken bij een van de "inkijkdagen" zoals open dagen daar heten.
Toevallig kreeg ik vandaag een bericht van One World waar in vermeld werd dat er afgelopen weekend een verpakkingsvrije supermarkt is geopend in Antwerpen.
Robuust heet de winkel en ik ben natuurlijk razend benieuwd naar zowel de open dag van de opleiding als naar de supermarkt. In de supermarkt is alles niet alleen verpakkingsvrij ( dus moet je zelf je postjes en zakjes meenemen) maar ook biologisch en er zijn veel seizoensgebonden producten. Ik heb besloten om eerst te kijken en misschien neem ik voor de zekerheid wat zakjes mee....
De site van de winkel zelf: www.berobuust.com
De winkel is gevestigd aan de Reyndersstraat.
Verslag volgt......

Refuse, reduce, reuse....then recycle!
 

2 opmerkingen: