maandag 25 maart 2019

Giethoorn

Iets te optimistisch boekte ik voor zaterdag een tochtje in Giethoorn met Social d.eal. Vrijdag was het fantastisch weer. En zondag ook, maar zaterdag....kou en grauw. Maar gelukkig deed dat niet af aan de (voor)pret die broer en zus en ondergetekende hadden. 

Om 10.30 moesten we er zijn. Ik had het al een aantal keren beloofd, maar ja wanneer komt het ervan. En dat nu het eigenlijk om de hoek ligt. Nu werd ik gelokt door het extra weekend dat we samen hadden en de prijs bij Social d.eal inclusief koffie/thee en taart.

We waren stipt op tijd, maar de boot ging later weg dan omschreven. Op die manier hadden we extra tijd om te kletsen in het restaurantje terwijl we aan onze thee nipten en onze appeltaart verorberden.

De rondvaart was erg leuk. Precies de goede duur voor een stel kids van 9 en 11. En van het slechte danwel minder goede weer merkten we niet teveel, er was genoeg te zien. Van flora, fauna, pittoreske huizen en de bussen Aziaten.

Echt even eruit voor een prikkie. Heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo leuk was! En dan ook nog voor een vriendelijk budget : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ben ook fan van social deal. Al regelmatig leuke aanbiedingen kunnen scoren. Ook de spontaan app voor dezelfde dag of de dag erna vind ik prettig als ik ergens ben toch even kijken of er een leuke aanbieding is om ergens wat te eten of te drinken

    BeantwoordenVerwijderen