donderdag 12 mei 2016

We zijn verhuisd

Inmiddels zijn we verhuisd. Wonen we aan de andere kant van Nederland en heb ik een leuke baan. In de ochtend ga ik met de trein naar mijn werk. De kinderen gaan naar school en op de dagen dat ik werk komt er na schooltijd een hele lieve oppas de kinderen van school halen. Thuis kunnen de kinderen doen en laten wat ze gewend waren, maar slechts op een dag is dat echt zo: mijn roostervrije dag.

Hectisch, ja dat was het en dat is het. Wennen aan alles wat nieuw is en loslaten wat ooit zo vertrouwd was. Maar het is goed. Het werkt op de een of andere manier.

Verbazingwekkend hoe de kinderen eigenlijk feilloos de positieve dingen benoemen van de veranderingen. Niet om mij te pleasen, maar omdat dat hun blikveld is. En dat is mooi.

14 opmerkingen:

  1. Wat fijn!! Wat super dat je thuis een oppas hebt kunnen krijgen. Top! Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn is dat, dat de kinderen eigenlijk zo soepel zijn. En dat je een leuke baan hebt gevonden, huis en oppas... dat is natuurlijk ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed om wat van je te lezen, wat een fijn nieuws! Ik wens je veel plezier en sterkte bij het bouwen van je nieuwe toekomst en thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He fijn dat je er terug bent, je blog was volledig verdwenen....Heel veel geluk bij deze nieuwe start, we duimen voor jou !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier op jullie nieuwe stek!
    Leuk dat jullie kinderen zo positief reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat klinkt dat goed! En ja, kinderen kunnen zich heel goed voegen, gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel geluk samen met je kindjes! Respect hoe je dit allemaal hebt aangepakt; ik vind je een groot voorbeeld voor velen en zeker ook voor je eigen kids! Geniet van dit mooie, lange weekend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig, daar ben je weer. Zet m op in jullie nieuwe omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om op deze manier je leven op te pakken.
    Je werd al gemist. Veel succes.
    AJ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat jullie je plek weer hebben gevonden!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, Ik volg nog steeds met belangstelling de berichten op je blog. Ik woon alweer een tijdje alleen. Hoewel het niet echt helpt als je iemand iets toewenst, wens ik jullie natuurlijk veel succes en geluk met een nieuwe start in een nieuwe omgeving, gelukkig ook tot tevredenheid van de kinderen. Ik hoop op meer berichten, groeten van Peter

    BeantwoordenVerwijderen