zaterdag 26 maart 2016

Pasen!

Pasen is dit jaar zo heel anders dan andere jaren. De mensen die een tijdje meelezen weten inmiddels wat ik bedoel. Ik ga in elk geval niet bij de pakken neer zitten met de kinderen.
Donderdag was de viering op school. Vrijdag had zoonlief een feestje en ging ik met dochterlief op pad. En vandaag was het even rust. Vanmiddag lekker met de kids en de hond op pad geweest naar landgoed Lievensberg. Het landgoed dat er mooi uitziet, maar helaas verpest wordt door de snelweg die er parallel aan loopt.






Thermoskan met thee mee en de koekjestrommel. Terwijl de kinderen met een frisbee aan het spelen waren, steentjes zochten, molshopen platstampten en hommels bekeken, genoot ik in het zonnetje op een bankje. Het was niet een langdurig uitje, maar wel een die me warm aan deed.

Morgen hebben we een rustig dagje. Aanvankelijk allerlei plannen, maar omdat de energie even te wensen overlaat blijven we lekker thuis en verzinnen we morgen wel waar we zin in hebben.
Ik had nog vrienden uitgenodigd om langs te komen voor het eten, maar dat ging hen niet lukken.

Maandag komt er een vriendin met haar kinderen langs. En voor je het weet is het straks alweer voorbij. Stilte voor de storm?

7 opmerkingen:

  1. Je bent niet alleen dapper maar ook nog sterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is mij iets ontgaan.
    Maar ik lees/blog zelf ook wel eens wat minder.
    Eerder schreef ik dat ik niet op je blog kon komen door een advertentie waar ik niet omheen kon. Dat blijkt alleen op de ipad het geval. Op de gewone pc lukt het wel.

    Je uitje ziet er warm uit. Van zulke kleine momentjes zou je er veel meer willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen