zaterdag 2 januari 2016

Van start

Als na de feestdagen een weekend valt, blijf je toch een beetje in de feestdagen hangen. Zowel met Kerst als met de jaarwisseling zijn het dan wel bijzondere weekenden vind ik. Vandaag ruimen we de Kerstspullen weer op en gaan we weer aan de slag. De afgelopen weken zijn er wat zaken blijven liggen en die ga ik weer oppakken. Ik wil de keuken een grote beurt geven. En ik merkte bij terugkomst dat het huis toch weer een beetje dichtgeslibd is. Ik hoop dat ik energie genoeg heb om het op te pakken.

3 opmerkingen:

  1. Succes met je voornemens. Zorg goed voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, lekker schoonmaken en opruimen. Goed voor de geest, na al die suffe dagen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier ook begonnen met ruimen. Ongelooflijk hoe snel het dicht slibt als je even wat minder doet in het huishouden. Succes! En alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen