vrijdag 15 januari 2016

( Niet zo) Slimme meters

Vandaag kregen we bericht van Eneco dat we binnenkort de jaarnota krijgen. Dat is fijn, want ik was wel benieuwd. Ik pakte de papieren er nog eens bij want we waren van Eneco naar Essent gegaan en weer terug naar Eneco. Dit heeft ons financieel voordeel gegeven, want als het goed is krijgen we een korting van 150 euro op de jaarnota. Nog los van alle andere bedragen die we hebben gehad.

Ik klikte op de link om in te loggen en alvast te kijken naar de stand van zaken. De vorige keren dat ik had gekeken hadden we steeds pech, want dan was er een storing. En eerst zag ik wel wat gegevens, maar ineens was het weg. En  jawel ook deze keer was er een storing met het uitlezen van de ( niet zo) slimme meter. Het bleef dus nog even een verrassing...

5 opmerkingen:

  1. Ah, fijn, ik kom weer eens op je blog terecht. Ik heb regelmatig dat je flash advertentie een bezoek aan je blog blokkeert. Dan kom ik er met geen mogelijkheid omheen.

    Zo te lezen kom jij nu met geen mogelijkheid op de site van de slimme meter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En met die slimme worden geen meetfouten gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn overgestapt van Nuon naar Eneco. Ik ben ook heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zelf ook bij houden! En de eindafrekeningen controleren.

    BeantwoordenVerwijderen