maandag 4 januari 2016

Kinderbijslag

Meestal denk ik drie weken voordat de kinderbijslag gestort wordt "Oh, het valt wel mee met wat ze nog nodig hebben. Het gaat nog wel" en dan volgt altijd nog een groeispurt. Ineens zijn alle schoenen te klein, jurken te kort, pyjama's te krap, sokken te droog etc.
Het lijkt wel of ze de groei op de kinderbijslag afstemmen. Wel handig natuurlijk.
Fijn dat het nu uitverkoop is, dat ook. Al is het nu nog veel grijs en zwart in de winkels. Helemaal blij werd ik van de vrolijke lentekleuren die ook weer in de winkels worden gehangen. Ik koop dus nog niet teveel. Iemand nog leuke tips?

6 opmerkingen:

  1. Er zit inderdaad meestal een patroon in. Wacht je dan nét te lang, dan kun je alleen nog maar terecht voor de hoofdprijs. Dus dat vind ik wel een hele goede tip van je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik merk dat ik nu nog echt in winterstand ben en daardoor niets uit doe op voorjaarskleding. Ik koop nu denk ik eerder winterkleding en dan met flinke korting.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier had ik nog nooit van gehoord, interessant! Mijn snowboots zijn lek, ik wacht nog even op een goede aanbieding. Ik heb ze met het lopen van de hond aan, bijna het hele jaar wel. Nu heb ik wel een ander paar, maar ja... Die zijn niet zo fijn. Luxeprobleem! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar! Soms denk ik ook dat ik de kinderbijslag niet per se hoef te gebruiken, maar dan valt het toch weer tegen. Net of dat ze het er idd om doen om dan nog even snel te groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga altijd als de sale afloopt eind januari ofzo, dan hangen ze de leftovers er vaak nog tussen en zo vind je super goedkoop leuke items. Bij de H&M iig, ik kom niet zo vaak in de stad. Dat is trouwens ook goedkoop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees graag mee,heb eigenlijk geen idee wanneer er wordt afgeprijsd...

    BeantwoordenVerwijderen